براي آگاهي از شرايط اجاره آپارتمان در هفت تير با اين گزارش همراه باشيد. اجاره آپارتمان در هفت تير

خيابان هفت تير يکي از خيابان‌هاي پر جنب و جوش تهران است. ميداني که به هر سمت آن نگاه کنيد مغازه‌هايي را خواهيد ديد که با ويترين‌هاي رنگارنگ خود جلوه متفاوتي به پايتخت بخشيده‌اند.

هفت‌تير نام محله‌اي در منطقه هفت تهران است و اين ميدان يکي از ميدان‌هاي مهم پايتخت محسوب مي‌شود که در محدوده‌ي مرکز شهر جاي گرفته است.

اين خيابان داراي کوچه‌ها و ساختمان‌هاي بسيار خوش ساختي است و به همين دليل بازار رهن و اجاره آپارتمان در هفت تير از رونق نسبي خوبي برخوردار است.

موقعيت جغرافيايي:

به گزارش مجله پيام دلتا، اين ميدان به لحاظ جغرافياي شهري از سمت جنوب با خيابان‌هاي شهيد مفتح و کريم‎خان زند و از سمت شمال با خيابان شهيد مفتح، بهار شيراز و بزرگراه مدرس همجوار است.

اين خيابان در منطقه 7 تهران واقع شده است. منطقه 7 به لحاظ جغرافيايي و دسترسي به خيابان‎ها و مناطق ديگر داراي موقعيت‌هاي خوبي است به اين ترتيب که از شمال با مناطق 3و 4، از شرق با منطقه 8، از غرب با منطقه 6 و از سمت جنوب با مناطق 12 و 13 همجوار بوده و امکانات ويژه‎اي را براي ساکنين خود به وجود آورده است.

ويژگي‌هاي محلي

از ويژگي‎هاي مهم اين منطقه علاوه بر فضاي تجاري موجود مي‌توان به وجود خيابان‎هاي اصيل مانند خيابان بهار شيراز اشاره کرد. اين خيابان که در بخش شمال شرقي ميدان هفت تير قرار دارد، داراي فضاي سبز و پارک‎هاي متعددي است، اما يکي از ويژگي‎هاي مهم آن وجود موزه «عکاسخانه شهر» در اين محدوده است.

مراکز خريد خيابان هفت تير

اين بخش از شهر تهران داراي جوي پويا و تجاري است که توانسته انواع نام‌هاي تجاري داخلي و خارجي موجود در بازار پوشاک را در خود جاي دهد. از مراکز مهم خريد در اين محدوده مي‌توان به موارد زير اشاره کرد.

  • گاه زنجيره اي ياس
  •  پاساژ مادر
  • مغازه ها و پاساژ هاي سطح خيابان هفت تير

اجاره آپارتمان در هفت تير

مراکز درماني

متاسفانه اين بخش از شهر داراي امکانات درماني ويژه‌اي نيست و ساکنين براي رفع نيازهاي درماني خود غالباً بايد از درمانگاه‌ها و بيمارستان‌هاي محله‌هاي مجاور خود استفاده کنند، اما با اين اوصاف مي‌توان گفت که وجود بيمارستان سجاد و چند درمانگاه کوچک در اين محله برخي از مشکلات مربوط به اين حوزه را برطرف کرده‌اند.

اماکن تفريحي، ورزشي، رفاهي

  • گاه ياس
  • پارک بهار
  • موزه عکاس خانه
  •  پارک هنرمندان در مجاورت محله

براي مشاهده املاک موجود در اين منطقه و آگاهي از قيمت اجاره بهاي آپارتمان‌هاي هفت تير ايـــنجــــاکليک کنيد.

همچنين بخوانيد:

اجاره خانه در اميرآباد ؛گزينه اي خوب براي زندگي

اجاره آپارتمان در مجيديه ؛خانه اي نو در محله اي قديمي

اجاره خانه در قلهک

قيمت اجاره خانه در الهيه چند است؟

بهترين منطقه براي رهن و اجاره خانه در تهران


deltagoonagoon خيابان ,منطقه ,اجاره ,تهران ,داراي ,خانه ,اجاره خانه ,اجاره آپارتمان ,بهار شيراز ,قيمت اجاره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اخبار تکنولوژی کورد پاتوق|کرد پاتوق|ادرس جدیدkurdgap.ir وب سایت شخصی دی جی محمد تاینی موویز | دانلود با لینک مستقیم مهندس بهرام گلمرادی دیسلاو موزیک ....::::دانلود گر::::.... پانیذ موزیک